logo tasarım

en iyi logo tasarımları

Logo nedir? Lafız mazmunı olarak hamur alınlığı dilimizde amblem olan, bir maslahatin, faaliyetin, organizasyonun yapısını, mazmunını, karakterini sembolize fail şekillerdir. Bir logo tasarımı anlamsal olarak maslahatletmenin yahut organizasyonun dikme olarak yaptığı maslahati sembolize edebileceği kabilinden, markanın kendi mazmunı ile bile sembolleştirilebilir, hatta bazı çkırmızıışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı mideerik ve anlamlara malik olabilir.

Sorusu sorulduğunda sözcük mazmunının haricinde, birmebzul logo ve amblem çeşidi vardır. Logo tasarım esnasında tasarımı meydana getirecek olan kişi yahut kuruma neyin ve kesinlikle aktarıldığı enikonu önemlidir. Sair taraftan logo tasarım çkırmızıışmasını meydana getirecek kişi yahut kurumun sizi kesinlikle anladığı ve logo çkırmızıışmanızı kesinlikle bileğerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çkırmızıışma sizin, maslahatletmenizin ve bundan ahir çkırmızıışmalarınızın temelini atacak olan “logo tasarım çkırmızıışması” olacaktır.

Logo yalnızca şekil ve sembol bileğil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin bileğmaslahattirilmiş ve düzenlenmiş hali yahut marka midein yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çkırmızıışmalara logo bileğil, logotype denilir. Logotype birden çok iş vadiı ile faaliyette kâin şirketler midein henüz çok yeğleme edilebilir. Yekta bir sektörde çalışma gösteren maslahatletmelerin ekseriya logoları kolü temaşa değer. Ama birden bir küme kol ile uğraşılıyorsa bütün sektörleri logoda öğretmek imkansızdır.

Logo ne maslahate yarar?
İşletmeler midein logo yahut logotype eğer olmazsa olmazlardandır. Her kesinlikle markası sıfır bir pres eğer olmazsa logo yahut logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz çağ aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile beraberinde gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, evet aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Külüstür halini düşünmeye çkırmızıışın. Markaların logoları olmadan bihakkın marka olmaları neredeyse imkansızdır.

Bu sebeple maslahatletmenize kurumsal bir çekim hazırlayarak yolunuza defosuz adımlarla devam edebilmek hesabına “logo tasarım” çkırmızıışması ile serlayın.

Logo ideogram, sembol, amblem, ikon kabilinden bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazısını (logotype) anlatım değer. Ticari markaların, kurumların ve hatta bazen kişilerin bir zahirte teşhisnmasını sağlayan maslahataretlerdir. Tipik bir logo firmaların fark edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayan nitelik, font, şekil ve görsellerdir.

Dümdüz, amelî anlaşılır, yazıırlanması amelî, olası başüstüneğunca azca nüshada renkten oluşemtiaıdır. Her çhemayar baskı ve endam tekniği ile sorunsuz kullanılabilir olmalı, çok değersiz ölçülerde ilimlar kaybolmamalı, çok balaban ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçübile ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.

Özgün olmalıdır. Başka firma evet da ürünlere ilişik logolar ile karışıklığa saik vermemeli, hatta çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan evet da esinlenen logolar o ürün evet da firmaya balaban hüsran verir.

Logo layihamcıyı bileğil ürün evet da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun layihamcısı Paul Rand’e göre logoyu üreten layihamcıdır ancak oluşturan firmanın kendisidir. İlgili bünyeun evet da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen evet da tasarlanan font şirketin içeriğine şayeste olmalıdır. üste kurumun kendisini kesinlikle teşhismladığı ve kurumu yansıtan kavramların neler olduğunu bilmek logonun tasarım aşamasında önemli unsurlardır.

Logo sadeliğinin semtıkeşik lüzumlu rengi lüzumlu şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü çağ da dürüstılda sözıcı olmalıdır.

Farklı bir ülkeye ilişik ürün evet da firma midein logo tasarlanacağı çağ o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri hakkında bilgi sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı çağ simgenin taşıyacağı mazmun hizmetında bu bilgi çok önemlidir.

en iyi logo tasarımları

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.