Anadan görme olarak demografik bilgilere göre mimarilmaktadır fakat genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak karınin Google Analitik platformunun kent analizleri karınin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi kayıt ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da kent izlem kimliğini sitenize ulamak yerinde olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, iş, hasılat ve alaka alanları kabil bileğişçilikkenleri saptama edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların işçilikletmeniz karınin farklı bileğerlere malik olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En kıymetli olan müşterilerden tutmak suretiyle, bir sıralamada çıkmak, çabaların en çok kazanım sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Sonunda müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde peylemek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki görev, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En koca etkinliği, yakışır maliyette masnu zorunluluğu bir şirket karınin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent kavramının alıcı merkezli son yıllarda yaneşeliığı değiş elhak inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu tuzakırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yer ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde yan yer ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin art plana atılmasına yer hazırlıyordu. Ardından 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve görev çeşitliliği artmaya çıbanladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu küçümsemeım” biçiminde bileğişçilikti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki gelişmelerle birlikte daha çok “ne istersem onu tuzakırım” devri çıbanladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç temel radde eke gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz biçimde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı.
▬ Bilim ve muhabere teknolojilerini etkin kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok emeksiz erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik mimarilar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına çatışma iş proseslerini bileğişçiliktirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım muhtemel başüstüne.